לקבל טיפול רפואי מקצועי, איכותי, אדיב, תוך כדי שמירה על כבודך ופרטיותך.
כל עובד חייב לשאת תג זיהוי כדי שתוכל לדעת את שמו, תפקידו ומקצועו של המטפל בך.
לקבל הסבר על מחלתך ועל הטיפול המוצע לך, כולל התועלת הצפויה או הסיכונים האפשריים שעלולים להיווצר כתוצאה מהטיפול. כמו כן, הינך זכאי/ת לקבל מידע על טיפול חליפי או להשיג מיוזמתך דעה מקצועית נוספת ולזכות בשיתוף פעולה מצד הצוות הרפואי במרכז הרפואי לגליל.
לא לקבל טיפול אלא אם נתת את הסכמתך המוקדמת לכך, וזאת לאחר קבלת כל המידע הרפואי על הטיפול הדרוש.
לצלם כל מידע רפואי מהרשומה הרפואית שלך המתעדת את הטיפול רק באמצעות מחלקת רשומות רפואיות במרכז הרפואי לגליל.
למנות בכתב נציג מטעמך שיהיה מוסמך להסכים או לסרב במקומך לקבלת טיפול רפואי, בהתאם לתנאים שתקבע.
לקבל מידע רפואי.
המידע הרפואי אודותיך יישמר בסודיות.
במצב חירום רפואי או בנסיבות בהן המטופל אינו מסוגל לקבל החלטה, רשאי המוסד הרפואי לתת טיפול רפואי דחוף גם ללא הסכמה מצד המטופל.
ניתן לפנות לאחראי על זכויות המטופל לצורך קבלת ייעוץ וסיוע:
עו"ד באדרה חורי חוריה, ממונה על זכויות המטופלים
לבירורים נוספים ולקבלת פירוט מלא של כל זכויותיך אנא פנה:
ליחידה לבטיחות המטופל במרכז הרפואי לגליל בטלפונים: 04-9107293 / 04-9107368.